2017. augusztus 17., csütörtök

Amit az iskolában nem tanítottak meg ..


https://moly.hu/system/covers/big/covers_189308.jpg

Lassan megnyitják a kapuit az iskolák, újra fel kell venni azokat a táskákat, és újra be kell ülni a padban. Személy szerint úgy gondolom, hogy a legjobb iskolák sem jók. Azon kívül, hogy minden félét tanítanak neked, és új dolgokat fedezhetsz fel. Azt nem tanítják, hogy az élet élvezetes ha úgy éled meg. Hogy az élet nem mindig arról szól, hogy a boltban kitudod e számolni hány százalék a leárazás, hogy ki tudod e számolni mennyi az árfolyam, tudod e hogy mi Kína fővárosa, és hogy pontosan mikor kezdődött az első világháború? .. Arról senki sem fog neked beszélni, hogy hogyan kanalazd össze magad egy barát elvesztése, a szerelmed elvesztése után, azt hiszem az elengedés művészete lenne a legnehezebb tantárgy. És, hogy miért nem tanítják a férfiak és nők egymáshoz való viszonyát az iskolákban? Elvégre, legalább olyan fontos ez, mint hazánk hegy- és vízrajza, vagy a helyes társalgás alapszabályai. Legalább annyira ezen múlik az emberek lelki nyugalma, mint a becsületen vagy a helyesíráson.
Ezen a világon csak igazság és gonoszság van. Gyermekkorom óta figyelem a környezetem, és ez az első, amire rájöttem. Az emberek kivétel nélkül rossz emberekre és jó emberekre, erre a két fajtára oszlanak. Már az általános iskola világát is ez a két fajta alkotta meg.
Sok jó dolog történt velem az iskolás éveimben, viszont a rossz emlékek ugyanúgy örökre bennem maradnak. Egy-egy szituáció még a mai napig eszemben jut, igen én voltam aki egy picit duci, igen én voltam aki nem szedte ki a szemöldökét csodálkozó tekintetűre, és nem adtam nektek pénzt, és némi cigiért mindenféle " jósággal " megáldottatok.
És nem állt mellettem senki, senki sem mondta, hogy már elég. Csak magamra számíthattam.
Szóval egy szónak is száz a vége, az élet lehet élvezetes ha úgy éled meg. Ne hagyd magad elnyomni, mert onnantól kezdve örök körforgás lesz az életed.
Az élet - ezt jól megjegyeztem - sosem igazságos, akármit tanítanak az iskolában.
[saját]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése